28 september

igår morse åkte jag till stockholm, dansade balett mellan 9.45-11.15, efter det kilade jag till tunnelbanan, åkte & åkte, kändes lite långt, skulle till farsta där jag skulle bli hämtad. sen säger dom å tunnelbanan: slutstation, hagsätra.
SJÄLVKLART hade louise satt sig på fel tunnelbana. så jävla typiskt! sen tänkte jag, varför kunde ingen ha sagt något om jag satt & pratade i telefonen med emelie & sa att jag skulle till farsta, nej vet ni varför ingen sa något?! FÖR DET ÄR STOCKHOLM! jag personligen hade varit säll & sagt, ursäkta jag tror du site rpå fel linje om du ska till farsta, denna går mot hagsätra, men nej nej, det här är stockholm!!
hur som helst var det bara att ringa emelie & säga som det var haha, jag fick hoppa på på andra sidan direkt mot hässelbystrand, där jag kom ifrån. sen fick jag åka till gullmarsplan där familjen reinvalds hämtade mig!
när jag kom hem till daniels mormor & morfar, drog det igång, uppsalabon som inte kan klara sig i stockholm själv haha, så det kommer jag nog få höra en tid framöver haha. vi åt lite lunch, sen hoppade jag in i duschen & fixade mig, sen drog vi alla mot haninge!
vi satte oss ganska snabbt & hugg i! jag då då äter inte kräftor, men fick i mig lite räkor. om man ska dra kvällen lite snabbt, vi kom dit runt två, vi drack drinkar & vin från det tills nio tiden. så mia blev på väldigt bra humör haha! hon satt hela tiden & sa: louise det är inte ofta du ser din svärmor såhär! haha men det var jättekul, hon sjöng & dansade med martin! det var jättetrevligt! jag, mia & mickis öpppnade en flaska röd vin & åt fina ostar, gud så gott!
drink blandningen tog slut så jag & daniel tog oss ut på en promenad i haninge & köpte juice & sprite.
när vi kom tillbaka var det mer drinkar som skulle serveras! runt nio tiden åkte familjen reinvalds hem, thorin & henrik & roger & malin & martin. jag & daniel sov kvar hos jesper & mickis. så när alla gått, tog vi fram ölen & gjorde goda driknkar. jesper gick & la sig ganska snabbt, runt tio tiden. men jag,daniel & mickis satt uppe & pratade & hade det jättemysigt. jag kan säga att vi pratade om allt mellan ihmmel & jord. jag & daniel öppnade oss & det var jätteskönt att vi bara kunde sitta & prata om precis allt. jag kan säga det, mickis, tack för alllt du sa, du fick mig att inse, jag vet att jag fått det förklarat många gånger från olika, men att du sa det, det fick mig verkligen att inse. jag vill inte skriva för mycket om vad vi pratade om. men verkligen, tack, jag behövde höra det där ifrån dig & att daniel höll med.
hursom helst, vi satt & pratade & hade det trevligt, helt plötsligt var klockan kvart över tre, så vi gick & la oss. jag & min älskling var trötta & skulle upp tidigt, så vi gick & la oss & myste.
på morgonen kan jag säga att vi var väldigt trötta, fick gå upp kvart i sju. då bertil hämtade oss. jag kan säga såhär, vi höll på å drack i 13 timmar, men jag var absolut inte full, men imorse kändes det tungt verkligen. jag & daniel sov på bussen från tekninska till norrtälje, jag blundade & sen var vi framme kändes det som! sen var det bussen mot singö! var hemma runt tio. jag & mia pratade om kvällen haha, hon var inte så pigg, sen gick jag upp & la mig & sov med min älskling i någon timme .
sen har vi bara kollat på tv & ätit haha, jag tog halv sex bussen hem, daniel skull evara kvar hemma, han ska till doktorn imorn, & jag ska upp & jobba. så nu sitter jag här, emma kommer snart, vi ska se på coyote ugly :)
CIAO





Kommentarer
Postat av: Rebecca Jansson

Nice haircut daniel :D

2008-09-30 @ 14:59:52
URL: http://divinerebecca.blogg.se/?c=1196329264
Postat av: louise

hihi ja han är så söt!

2008-10-03 @ 08:18:55
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0