princess of egypt

sitter här & småskrattar för mig själv.. kom & tänka på en vanlig kväll i mitt rum för några år sen, jag & emma sitter & lyssnar på gamla skivor, emma sätter i etype skivan, princess of egypt. jag ligger i sängen & håller på något annat & småsjungerr, jag sjunger låten helt utantill, kan vartenda ord, & emma började skratta.. jag kunde HELA låten, fast man lyssnade på dom när man var liten & inte kunde engelska. det var faktiskt coolt! haha kom & tänka på det nu när jag lyssnade på den. jag laddade hem lite etype låtar, jag & mamma ÄLSKAR HAN ;)
snälla emma säg att du kommer ihåg det här haha?!

förresten, min kompis, eller en kompis till familjen ska vara med på singing bee ikväll, lovisa! HEJA LOVISA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA jag minns det här som om det vore igår :P de var min favoritsyssla hos dig, sitta där i fotöljen och gå igenom alla dina skivor och singlar :P

2008-10-11 @ 11:48:33
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

haha jadu fyfan haha! kommer också ihåg det som igår :P

2008-10-11 @ 12:10:39
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0