myyysdag/kväll

sådär då, då har jag kollat på tv & film hela dagen!jag började kolla på DH & bonde söker fru, sen gjorde jag lite lunch, gjorde tacos, mums världens godaste mat!! kollade på en film som hette perfect stranger som vi fick hem genom lovefilm, den var väl bra, men lite pshyco! efter det kollade jag på a walk to remember, den var bra & jag satt & grät. låten som mandy moore sjunger, only hope, den har vi haft på dansen med linet till stretchingen, så det var coolt att den låten är från filmen.. efter den kollade jag på made of honor, den var supermysig! så nu har jag inte så mycket att göra, ska se på andra avenyn som halv nio, efter det vet jag inte haha.. jag är själv hemma hela kvällen så vet inte vad jag ska hitta på, är ju typ sjuk också så vet inte om jag orkar ringa hit någon haha. jag ska ialla fall duscha & lägga i en hårinpackning sen & dricka lite te & äta pepparkakor & nötter som mamma köpte till mig, pepparkakor liksom, TYP DET GODASTE SOM FINNS! så jag ska bara ligga här ikväll i soffan..
tänkte på det idag när jag låg i soffan & kollade på DH, det regnade & jag drack te, även ifall det är lite deprimerande väder så gör det mig glad, jag tycker det är mysigt. ligga i morgonrock under en filt & dricka te & småfrysa & titta ut genom fönstret, se regnet bilda små ringar i alla vattenpölar, jag tycker det är mys :)

Kommentarer
Postat av: GM

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!



Ha det så bra =)

2008-10-16 @ 20:12:12
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: emma

hej ! hmm jag tror jag ska kunna nästa torsdag.. måste kolla på jobbet imorrn bara så det inte är något! Puss

2008-10-16 @ 21:38:53
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0