..

jag vet inte vad jag ska säga, jag vill prata men vet inte vad jag ska säga,samtidigt som jag inte orkar lyssna.. jag blir så knäckt, så ledsen, jag vet inte vad det är med mig just nu men jag blir helt förstörd.. jag vet att du  har rätt till viss del, men är rädd för att höra sanningen.blir glad av att höra vissa saker av det du har att säga. & jag vet att jag vänder på i princip allt, men det är sån jag är, tyvärr.. sorry, jag har varit sån i alla år, kan inte ändra på det över en natt, och jag vet att jag överreagerar... men nu när jag lugnat mig lite så skäms jag, jag skäms för hur jag skrek.. men som sagt jag vet inte vad det är med mig just nu, det måste vara hösten, vädret, jag vet inte.. något är det som får mig att släppa ut allt jag känner när jag blir ledsen & skriker. så..förlåt..
nej nu ska jag ta mig i kragen, inte vara ledsen, jag ska vara glad, det är jag bra på! tror jag ska köra saaben, automatbilen till ishallen, lämna ludwig & åka & handla med mamma, bara för att bekanta mig med bilen. om jag & mamma vågar åka tillsammans själva..

i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0