britney spears

jag måste bara skriva, jag har älskat britney spears sen hennes första singel baby one more time, okej jag har varit besatt av henne typ, mitt rum var tapetserat av bilder med henne.  jag har alltid gillat henne. hon har haft en jobbig tid i sitt liv, men det är medias jävla fel. jag har alltid gillat den tjejen för jag tycker hon är stark!
& idag på nyhetsmorgon hörde jag hennes nya singel womanizer,. självklart var låten helt enastående! den var så jävla grym! så nu har jag laddat hem den & sitter & diggar den.
GO BRITNEY SPEARS!!


Kommentarer
Postat av: emma

hihi minns du när maarit och jag snodde den där pyttelilla bilden på britney och slängde ut på ditt tak ;) vem klättrade ut för att rädda bilden på 1+1 kvadratcentimeter?

2008-10-12 @ 20:39:32
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

HOW CAN I FORGET :O?! hahaha.. ojojo vad jag kände att ingen i världen förstod mig då haha

2008-10-13 @ 10:21:32
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0