automat!

när vi åkte till mormor & morfar körde jag, provade köra vår automatbil, GUD SÅ SKÖÖÖNT! det går bara inte att göra fel man kör som en gud.. & jag känner mig som en gud när jag kör, och det är inte ofta annars jag gör med manuellbil haha. men det var verkligen kul! så jag ska försöka ta det här jävla körkortet så jag kan köpa automatbil! vill ha det till jul, får se om jag hinner, tror inte det, men ska försöka..
när vi kom till mormor & morfar så fikade vi, satt & prata & hade kul, kollade på bonde söker fru, snackade skit om husläkaren haha.. när vi skulle hem så kollade mormor & morfar när jag backade ut  körde hem, jag fick applåder, det var jättebra fick jag höra! åh vad jag vill ha körkort!
när jag kom hem så kollade jag upp tågtider till daniel, han ska till stockholm imorn, träffa jocke, ska köpa skor & mössa.. & jag ska vara hemma & vara sjuk imorn, ska egentligen till skolan, men får inte för mamma & pappa, måste vara hemma & bli frisk, får se om jag kan jobba på fredag..
nu har jag kollat på greys med mamma & ludwig, ätit glass & druckit te.. ska krypa ner i min säng snart & börja om OC serien från säsong ett, det är vad jag ska ägna natten & morgondagen åt!
så.. GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0