9 oktober

hela dagen har jag kollat på oc, böörjade igår kväll med dom tre första avsnitten, nu är jag på skiva fyra, sista avsnittet. älskar scenen när det är nyår & marissa väntar på att ryan ska komma, så springer han in, kysser henne & säger att han älskar henne, GOD I LOVE IT! nu är det dom jobbiga avsnitten med oliver, hur han förstör, sen kommer ryan & marissa bli osams & göra slut, det är då man ska ligga & bara gråta. men men.
mamma rang mig, hon var in på mitt jobb & hämtade mitt schema! jävla SKITVECKA som kommer, ledig tisdag, jobbar till åtta varje kväll, & på fredag, jobbar stängning, 16.00-22.15, åh!!! men men, var en tidsfråga till jag skulle få stängning, ,men varför en fredag när hon vet att jag går upp tidigt? aja...
ska ner & fortsätta glo på OC, får se hur mycket mer jag orkar se haha..
CIAO


Kommentarer
Postat av: emma

vilken säsong är du på egentligen? :D (svara till min blogg annars glömmer jag kolla) :P

2008-10-09 @ 21:06:44
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0