8 oktober

hemma igen..
jobbet igår var jobbigt, jag kände hur febern gjorde mig trött, åt två alvedon & en ipren under dagen. jag sa till redan innan jag gick hem att jag skulle vara hemma idag, dom sa att det var nog lika bra..
när jag kom hem till daniel gjorde jag ordning lite sallad bara, men gick knappt att äta. hade så jääkla ont i halsen! jag kollade på andra avenyn & lite på främmande fågel & sen kollade jag på linas kvällsbok. daniel kom väl hem till kvart i elva.. vi var uppe ganska sent...
imorse åkte daniel iväg på HG, jag låg kvar & sov, vaknade runt tio tiden att daniel smsade, sen kunde jag inte somna om :O jag gick upp & tog en varm dusch, sminkade mig lite, målade mina naglar, åt lite glass för att kyla ner halsen, sen tog jag mig en promenad i höstsolen till ica & köpte tomatsoppa. jag frstår inte egentligen, ska man dricka varmt eller kallt om man har ont i halsen? två motsatser, men ända är det lika skönt för halsen.. konsitgt :S
kollade på 27 dresses, typ tredje gången jag ser den, jag tycker den filmen är riktigt mysig..
daniel kom hem runt tre tiden, då passade jag på att låtsas sova, hihi, bara för att det blir alltid lite extra kul & gullligt & se vad han säger eller gör. så han gav mig en puss & sa hej min älskling.. åh älskling du är verkligen bäst <3
vi låg & kollade på tv & myste i typ en timme, sen kom mamma & pappa & hämtade mig. så nu sitter jag här, ska ner & äta lite soppa, sen ska vi till mormor & morfar & fika & jag & mormor ska se på bonde söker fru! UNDERBAR ONSDAGKVÄLL! självklart ska jag se på greys ikväll!
CIAO




Kommentarer
Postat av: emma

har du fått pengar från din farmor ? :)

2008-10-08 @ 21:18:28
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

åh hej gumman, nej tyvärr, hon har varit lite sjuk & nu är jag det.. men ska kanske förbi henne på fredag om jag ska jobba, då får jag pengarna! hon ahr itne glömt jag lovar :)

2008-10-08 @ 22:28:18
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: emma

sv: okej de blir så bra så :)

2008-10-09 @ 21:06:08
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0