6 oktober

ojoj, vilken start på dagen, började kolla på gårdagens andra avenyn avsnitt, efter det sista avsnittet av oc, gud så jag grät, men nu har jag samlat mig lite haha!
igår när jag kom in till stan mötte jag upp emma vid statiol, köpte fikabröd som jag  bjöd farmor & emma på fika. när vi kom upp till farmor satte vi oss & pratade, kollade på tv, åt lite pizza haha, och fikade.. runt två tiden satte vi igång med mitt hår.. vi hade trevligt & pratade om det mesta. när min färg var i klippte emma farmor, farmor blev jättenöjd!
när vi sköljde ur min färg var jag lite nervös, tyckte det såg väldigt lila ut, men efter vi klippt & fönat det...jag var så himla nöjd, det blev mycket bättre än jag trodde! vi alla tre tyckte det blev ursnyggt!
när vi var klara gick emma ner på stan & tränade, haha jag struntade i att träna, orkade inte. jag låg inne hos farmor & kollade på desperate housewives & greys anatomy. så himla skönt. sen om farmors granne över, hon var lite speciell haha. men ändå trevlig, tog förs sig väldigt kan man säga haha. vi åt ialal fall schnitzel & pommes, riktigt gott!
farmor var jättenöjd med håret & pratade om emma hela kvällen sen, hur söt & pigg hon var, att hon var en riktig proffs frisör, så det så emma! :)
runt kvart i åtta tiden tig jag mig ner på stan, skulle hämta ut bio biljetterna till mig & älskling, han hade varit emd dennis & danne hela dagen. så jag mötte han vid åhléns, vi gick in på mitt jobb & köpte lite naturgodis. sen gick vi på arn, den var så grymt bra! mycket bättre än första filmen tyckte jag, men inte daniel haha. jag tyckte den här filmen var ganska sorglig, grät några skvättar! & slutet.... ja vad säger man haha.. daniel hade rätt HAHA! efter filmen åkte vi hem, tog halv tolv bussen hem, tog en äggmacka när vi kom hem, sen kröp vi  ner i sängen. kunde inte somna om imorse när daniel gått upp, så därför har jag legat & kollat på andra avenyn & oc fram tills nu..
så nu ska jag läsa ltie blondinnella sen ska jag hoppa in i duschen & sen fräscha till mig, ska jobba idag mellan
12.00-21.00. så himla drygt! daniel har match ikväll också borta, så ska hem & sova ikväll, kommer väl hem runt tio om jag inte blir hämtad.. men vi kanske hörs innan jag dra iväg om någon timme!
CIAO

     

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lousie vi måste ses snart !

2008-10-06 @ 09:47:00
URL: http://jennifersn.blogg.se/
Postat av: louise

ja det måste vi, & jag vill ha min tröja haha!

2008-10-06 @ 09:47:45
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: emma

hihi tack vad snälla ni är :D

2008-10-06 @ 19:25:36
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

hihih <3

2008-10-06 @ 21:57:32
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha asså kollar tillbaka lite i din blogg, fyfan vad åren går :P

Svar: Jag veeeet! Bästa me bloggar🙈 nästa gång ska vi kolla i dina dagböcker😍
louise

2015-03-13 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0