30 oktober

jani, vad säger man? igår såg jag amy macdonald med min bästis live på debaser i stocklhom, det var det bästa jag någonsin sett! skriver mer om det senare..
i tisdags jobbade jag, slutade kvart över sju, då mötte jag upp anna utanför åhléns, vi gick till  filmstaden & skulle köpa biljetter till låt den rätte komma in, sjävlklart var det slut, så vi köpte biljetter till patrik 1,5. mötte upp grabbarna sen, dom käkade på sub way. sen gick vi & kollade på bion, den var så himla bra! både skratt & tårar! efter filmen skulel vi gå hem till dennis, han bor typ precis vid gränby centrum, var en bit att gå & jävligt kallt må jag säga! vi tog halvlek vid donken haha, satt därjättelänge & bara pratade :) sen kom någon & pillade  mig i örat & drog mig i håret, jag tänkte vem fan är så dum? haha sen var det pelin min goa gumma!  vi gick väl hem till dennis runt halv ett, jag & daniel sov i dannes säng :)
igår gick vi upp havl sex, tog bussen, daniel skulle jobba, jag åkte hem till daniel & sov några timmar, sen åkte jag in & träffade emma på friskis runt halv elva, vi gymmade lite & så.. sen duchade vi & tog det lugnt, fixade oss.. sprang in på mitt jobb & köpte lite att fylla våra magar med. efter det sprang vi itll emmas salong & slängde in träningskläderna! vi tog 13.35 tåget till stockholm, satt & ut & pratade, skönt att prata ut med dig gumman. när vi kom till stockholm gick vi till åhléns. emma köpte en jättesöt mössa som jag glömde köpa sen haha! & så köpte hon en jättesöt klänning! jag såg mycket fint, men jag var duktigt igår köpte bara ett vanligt bas linne med spets på! jag gick även till dance & gymshop,s kulle köpa ett par byxor med trycket "balettakademien stockholm" på, men var en vecka sen, bara för jag varit sjuk i två veckor! TYPISKT! men men..
vi tog oss mot söder runt fem tiden, vi fick fråga oss fram lite men vi kom fram! var precis där jag, daniel & mickis var ut i våras, så vi åt på den pizza hut, var jättegott, vi lyxade till det lite, vi beställde extra stor dricka, salladsbuffé  & så. var riktigt gott :) & massa tjejsnack! vi drog oss mot debaser runt kvart över sex, det visade sig att insläppet började sju, inte spelningen. så vi gick in i någon galleria & kikade i lite affärer. runt sju gick vi ialla fal & ställde oss i kö, det var massa folk! när vi kom in visade det sig att spelnignen började halv tio, så jag & emma tog en cider & slog oss ner & pratade, var ett jättemysigt ställe! tiden bara rann iväg. sen var det dags för amy att inträda scenen. där sstod hon, en helt vanlig supersöt tjej i rutig klänning! fnittrade lite & hade sin roliga irländska. tjejen är helt otrolig. jag har inte ord alltså & det menar jag. jag har smålyssnat på hennes låtar, men efter spelning, alla är lika bra. ni vet när man får ett sånt där rus i hela kroppen & man bara står & gungar fram & tillbaka & ler av att se henne stå där. hon är helt otrolig! det tyckte emma med! vilken tjej, vilken röst & vilken talang i att spela gitarr"! det var ialla fall bästa kvällen på länge... vi tog 23.11 tåget hem, sprang in på donken, köpte te & cheese, emma kaffe & kanelbulle. på tåget hem läste vi våra cosmo tidningar vi fick gratis på åhléns.. vill bara tacka för en underbar dag/kväll emma <3
jag åkte hem till daniel & sov sen..
imorse rang dom från jobbet frågade ifall jag kunde jobba, men orkade inte.. så jag smsade farmor & frågade ifall vi kunde äta lunch. så vi sågs kvart över tolv vid vaksalatorg. sen blev det dagens lunch på venedig, oxpytt med rödbetor & äägg, MUMS! efter det gick jag förbi emmas salong & hämtade mina träningskläder sen åkte jag till famror, var där & fikade. drog till fiskis runt tre. klockan fyra körde jag spinningpass, var riktigt kul!! förutom att jga inte har några bra skor så jag fick ont som fan i fötterna! men men kul var det. låten just dance kom, då vart man såklart jättetaggad & körde extra hårt! mamma hämtade mig så nu sitter jag här.. jag har fått kläder som dom beställde genom mammas jobb, jättefina velour dress, ceriiserosa & En randig skjorta! ska duscha nu. sen ska jag nog åka in till daniel &  sova, börjar nämligen jobba 6.50 imorn-16.00.efter jobbet ska jag åka till stockholm, haninge, se ´på daniels match med hans pappa, syster, bror & moster. efter matchen åker vi till singö & är där hela helgen, ska bli så skönt!
men men nu ska jag hoppa in i duschen!
ska få alla bilder från emma sen igår, får dom ikväll, laddar upp dom när jag får tid! :)
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0