20 oktober

i lördags kom jennifer & hämtade mig runt halv tre tiden, vi åkte till statoil & jag hittade den ny alokan, jordgubb & guava! DET GODASTE JAG DRUCKIT :O den var så grymt god! efter statoil begärde vi oss av till gränbycentrum, jennifer skulle byta tillbaka en BH, jag gick där & kikade, & där såg jag en tunika jag kollat på.... jag kunde itne låta bli så jag köpte den, en mörkblåsatin tunika & ett par söta hjärtörhängen.. så jag åkte ifrån gräbny med två nya saker..
efter gränby åkte vi till ishallen, vi kom eftre någraminuter, det stod 3-1 till almtuna, matchen var jättebra! förutom att daniel fick matchstraff hah. men det var kul att träffa dig gumman, var ett tag sen.. efter matchen åkte vi till daniel, han duschade, vi tankde & sen fick jennifer se hur vi bodde när vi är hos daniel :) efter det skjutsade jennifer hem oss.
familjen sterning var hemma hos oss, så vi hade en lugn & skön mysig kväll med mycket skratt! sen blev det myskväll, vi kollade på filmen noll tolerans & åt goda mackor!
igår åkte daniel iväg på träning & jag var hemma & fixademig, sen övningskörde jag till gränby med mamma, skulle till apoteket. jagvar in på rocks, såg att alla OC säsonger kostar 299 kr styck, jag ska köpa alla fyra, spelar ingen roll att jag sett varje säsong minst tre gånger, OC är det bästa någonsin, jag & ludwig är besatta av det helt klart!
efter det körde jag till ishallen, vi kollade på ludwigs match, den var så grymt spännande! saniel kom efter hans träning, sen övningskörde jag hem för första gången med daniel i bilen, men eftersom det var automat så gick det bra! när vi kom hem började jag , mamma & daiel med middagen, vi gjorde lax, MMM!
på kvällen låg vi & kollade på tv, sen tog vi tio över sju bussen till stan, träffade emma vi bussen, hon var skitsnygg i håret! vi tog sen bussen till daniel, mötte rebecca & köpte massa gott!sen kollade vi på bad company, den filmen var riktigt bra! rebecca gick hem efter filmen runtelva, sen myste jag & daniel lite & kollad epå tv & sen somnade vi..
idag gick jag upp kvart över elva, duschade & tog mig in till stan, träffade savitri, vi gick till jalla & åt hamburgare, mums! våra platser var upptagan, dom vid drickan, men sen flyttade tanten sig & jag & savitri tog våra platser! sen fyllde vi på glasen emellanåt haha! sen kom daniel & åt upp min hamburgare. efter det gick vi till stadium, daniel köpte något konstigt som man gjorde armhävningar på, sen gick daniel & köpte hamburgare sen åkte han hem..savitri & jag kom överens om idag att vi ska gå på konsert, det skulle vara så kul! daniel tyckte vi var lite roliga som planerade att gå på christina aguileras konsert fast hon inte ens ska komma hit haha. savitri & jag gick på stan sen & jag hittade världens sötaste skor jag ska köpa när jag får lön! ett par lila vagabond..  sen gick vi & köpte glass & sen gick vi till mammas jobb & nu sitter jag här hemma.. ska äta snart, sen ska jag & pappa övningsköra sen ska jag möta emelie i ishallen, vi ska se på daniels match..
idag fick jag höra en väldigt tråkig sak, så det drog ner mitt humör lite.. jag tänker på er, det ska ni veta!

  



Kommentarer
Postat av: camilla

savve är så SÖÖÖÖT :D

2008-10-22 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0