18 oktober

igårkväll gick jag, mamma & ludwig hem till stensson & kollade på idol, vi har nämligen inte ettan, tvåan eller fyran helt plöstligt. skitkonstigt, dom kanalerna hela sveriges befolkning har som standard liksom! men men. vi satt & hejade på våra favoriter! ludwig var så snäll, satt & sa snälla saker till mig, du är en bra kille du brorsan, det vet jag det, det som ska få dig ska jag minsann godkänna först! jag, mamma & sus satt & skvallrade hela kvällen, åt mörkchoklad, & jag drack te & myste.. runt tio i tio tiden mötte jag upp daniel som kom efter träning & ha kollat på teamets match.. vi gick hem, daniel åt & duschade, sen kollade vi på freaky friday & sen gick & sov, var så himla trött!
idag har jag varit lite sur, jag fick nämligen itne åka iväg & dansa balett, visst jag vet att det inte är bra eftersom jag varit sjuk i snart två veckor & fortfarand hostar, men baletten, den är speciell, vill verkligen inte missa en enda lektioN! men men.. jag sov faktiskt till halv elva idag utan att vakna en enda gång innan, jag kommer inte ihåg sista jag sov så länge..
anyway, jag & daniel gick upp & gjorde toasts till frukost, låg & kollade på OC med ludwig.. sen åkte dom iväg med henke & timothy till samlingen. jag har duschat & fixat mig precis, ska bara klä på mig! sen kommer jennifer & hämtar mig om ett tag, vi ska åka & se på daniel smatch. ska bli jättekul att träffa dig tjejen! var ju så himla länge sen!
ikväll får vi främmande, familjen sterning, så det blir en lugn & skön dag/kväll.
CIAO


Kommentarer
Postat av: caroline

ja det var hemskt smarrigt faktist =) hoppas du haft en bra dag! kram

2008-10-18 @ 22:13:19
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: caroline

ja, på sätt och vis var den bra.. åkte och spelade innebandymatch i rättvik, vi vann inte tyvärr.. vilket vi hoppats, så det var ju ltie tråkigt (fast vi förlorade mot dom förra året men endå). nu ska jag åka och kolla på när killen spelar här precis bredvid :) kanon när man har innebandyhall så nära.

2008-10-19 @ 12:09:57
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: Fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-19 @ 22:39:45
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0