10 oktober

igår var jag hemma själv & sjuk HELA dagen, pappa avr hemma i någon timme mellan fem & sju.. sen åkte han till ishallen.. ludwig kollade på en match i ishallen, mamma var på föreläsning med jobbet. jag kollade på OC HELA dagen & HELA kvällen, sen runt halv elva tiden kom familjen hem, vi satt i soffan. eftersom jag varit själv hela dagen & inte pratat med någon så skrattade jag åt varenda ord någon sa, dom trodde jag var full eller något. ludwig sa att det märktes att jag varit själv, jag var helt galen haha.. min bror lärde mig några ord igår, haha, bland det roligaste jag hört, men det behöver jag inte skriva här, ifall någon skulle veta vad det betyder haha..men men..
kunde inte somna igår, får bara mer ont i halsen, inte mindre.. så om det inte är bättre innan måndag måste jag få en tidigare tid hos min husläkare.. har tid den 23 oktober för ett annat läkarbesök, men det här gör kanske att jag måste dit redan i veckan..
imorse vaknade jag, var klarvaken klockan åtta, gick ner & kollade på OC, ludwig kollade ett tag innan han åkte till skolan.
nu har jag legat & kollat på det sen imorse, & har sett hela första säsongen, jag har bara legat & gråtit nu på den sista skivan kan jag säga, glädjetårar & vanliga tårar.. usch usch, att mankan bli berörd så mycket av en serie.. OC, det är fan som min bror säger, det är nästa det bästa som hänt mig haha! jag vet att jag & min bror ltie scary haha men ni kan vara lugna, vi är inga psykopater haha! nu vet jag inte vad jag ska göra hela dagen, ska nog se på sista skivan i säsong fyra, sista säsongen i OC, haha det blir ett litet hopp, men jag kan alla säsonger som rinnande vatten så inga problem att hänga med!
ska försöka klä på mig idag ialla fall, igår låg jag i nattröja & under täcket hela dagen. men de tär fredag idag, ska ha kläder på mig ialla fall!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0