jobb & övninskörning

idag har jag jobbat, har varit jättetrött. men hostan har varit lugn idag, måste vara för nya medicinen.. så till på måndag ska jag nog kunna börja träna igen!
efter jobbet gick jag på stan i över en timme. väntade på att pappa skulle komma & hämta mig. var in på indiska & hittade en jättesöt klänning! FY LOUISE! blir galen hittar kläder hela tiden & jag fåååår inte köpa har ju för fan inte plats för mer kläder..den var ialla fall jättesöt, det var en spetsklänning. men jag har tänkt såhär. nu vill jag ha en kjol från rut m.fl. en kjol från vila & en klänning från indiska. jag väntar nog tills nästa lön & köper den som finns kvar. tror att jag kanske skippar kjolen från rutm.fl, eftersom den är ljusblå, en sommarkjol, har iten så mycket som passar till den.. så vi får se haha.. men kansek köper en nu iveckan, får se , men men..
var in på nya affären, stockhome, massa roliga saker, lite som designtorget.
strax efter sex hämtade pappa upp mig, vi skjutsade sus & mamma till kvantumkväll. sen körde jag i över en timme runt runt i stan, dock med automat bilen eftersom vi inte har vinterdäck på fården.  men det är bra att bekanta sig mer med trafiken. är så kul att köra! ojoj i sommar då jävlar har jag körkort! vi åkte ialla fall till ishallen & hämtade upp ludwig, skulle åka till sibylla & äta lyx mosbricka, men var stängt, så vi åkte till burger king vid gränby & åt. sen körde ludwig hem, gud´så jag skratta, han tvärnitar ju hela tiden! skratta så jag fick ont i magen, speciellt när han parkerade in på uppfarten!
rang ialla fall maarit nyss, hon kommer hit snart vi ska väl se på greys. maarit vill se lost & jag oc, så vi kommer inte ööverens, därför får det bli greys, jag lockade hit henne med lite choklad ;) jag får se på oc sen ikväll :)
imorn ska jag ialla fall till skolan ett tagsen ska jag träffa jennifer runt halv fem så ska vi ses & mysa lite!
senare på kvällen tänkte jag våldgästa rebecca!
men men nu ska jag sluta skriva & se på bonde söker fru! ha det bra! hörs senare kanske.,
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0