hemma

var en lugn dag på jobbet. blev ändrade planer. jag tränade inte efter jobbet haha, gick till donken med savitri istället haha! jag ska träna imorn, ska gå på 6.45 passet, medelpass! skönt, åker in med mamma & pappa sen åker jag till daniel & fixar mig..
när jag gick av bussen & gick hem för cirka en timme sen, jag bara fick ett sånt där lyckorus! det var massa snö här hemma än vad det var i stan, det såg ut som ett riktigt vinterland! jag lyssaden på kent-400 slag & jag kände mig så glad! vintern är snart här på riktigt, men det ska vara mycket mer snö! nu sitter jag här ialla fall. vi ahr fått tillbaka vår data. ska orka lägga in alla bilder & så. kollat lite på greys nu också, har provat en ny cider med mamma, cassis & lime, jättegod! & ätti nötter, mums :) sen ikväll ska jag se sista avsnittet på OC säsong två, ligga & gråta, sen kollar jag nog om.. jag & ludwig ska önska oss alla fyra säsonger i julklap. oc är verkligen det bästa som finns. jag & min bror bruakr säga: inanna OC kom hade jag inget liv, det är det bästa som hänt oss! typ sant haha!
nej nu ska jag inte skriva mer!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0