fredag

då var jag hemma igen. har  varit hos emma under kvällen. var så himla skönt. allt var som förr. så mysigt. har suttit & pratat med kerstin i flera timmar, har faktiskt saknat henne! som hon sa: alla mornar vi kollade på fotboll där under VM & skrek. ojojoj.. härliga tider! fler myskvällar hos emma! fick äran att träffa morris, gud så söt! en väldigt vild liten kisse, busig! nu är jag hemma, såg att anna åkte ur, sorgligt, men ville hellre ha kvar johan. nu är det heja kevin, alice & johan, = robin åk ut haha! alla mina favoriter är kvar, jobbigt läge.. ska packa min väska nu, ska åka till stockholm imorn till balettakademien & dansa balett, tåspetslektion imorn, JAAA! efter det ska jag försöka hinna med 11.50 bussen till norrtälje. ska till singö imorn. så ni får ha en underbar helg!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Emma

såå kul att du kom :)

2008-11-22 @ 17:35:51
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0