5 november

igår mötte jag upp pelin strax efter halv tre. vi varvrålhugriga & kom på idén att gå & äta kinabuffé! det blev lite stressigt eftersom den stänger tre, men när vi kom tid plockade vi på oss två tallrikar & satt & prata.. vi åt knappt upp en tallrik haha! vi satt & pratade mest, tack gumman för du ställer upp.. efter amten gick vi lite på stan, jag provade min kjol jag vill köpa, men ska nog vänta tills min nästa lön. hittade en annan kjol också, den jag rosa satin midjekjolen, men nu i svart, så den vill jag ha! köper den som finns kvar haha! vi gick till apoteket & skrev ut mina mediciner & sen tog vi bussen hem. på bussen planerade vi lite! ;) jag åkte ialla fall hem till faster therese där farmor & tjejerna  var vi var barnvakt för therese jobbade. & vet ni vad jag gjorde igår. beställde kläder ifrån hm katalogen spring season 2009! haha helt sjukt! farmor sa en sak till mig igår som gav mig vääldiga förhoppningar, så jag bara håller tummarna för det!!!!
runt kvart över sju tog jag bussen från murargatan til stan, mötte upp emma & vi gick till farmor.. emma klippte mig först, blev jättebra! sedan farmor.. & efter det kollade vi på DH & åkte hem.. när jag kom hem var jag väääldigt trött men jag skulle promptse på oc, så jag kollade ett & ett halvt avsnitt, orkade inte mer haha. imorse vakande jag halv nio, tänkte jag skulle sminka mig till jobbet, men jag orkar faktiskt inte det.. ska jobb amellan 10.0-17.00 idag, så det blir kort dag.
efter jobbet ska jag & pappa köra lite. måste öva nu inför körskolan!
 vi hörs senare!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0