4 november

ojoj vad tiden går!
i fredags jobbade jag 6.50-16.00, jag hostade hela dagen! alla söta människor som finns bad mig krya på mig & sjukskriva mig.. men men jag har inte råd att bli sjukskriven igen.. efter jobbet skyndade jag mig till centralen, jag hann precis med 16.13 tåget till upplands väsby, där bytte jag till pendeln mot södertälje & hoppade av vid centralen & tog sen pendeln mot älvsjö & västerhaninge, jag kom rätt! gick av vid jordbro, där hämtade micke & mickis upp mig :) vi åkte till mickis & jesper, jag försökte få i mig en sallad, den smakade satan! jag satt ialal fall & hostade hela kvällen & nådde piss rent ut sagt! brita gav mig lite medicin haha. vi åkte till haninge ishall runt kvart över sju. hela thorin släkten var där nästan! hejade på daniel. efter tre minuter, daniel får 2 plus tio plus 2 min.. spelar lite i andra peiod, får 2 min utvisning. går ett tag till, han får 5 plus 20 min. slutspelat för daniel. jani, hockey? vad säger man? men men han insåg efter den matchen att han inte ska vara så argsint på planen. efter matchen åkte vi hem till singö, var hemma runt ett tiden, då gjorde daniel toast till mig, emelie & micke, mums!
i lördags vaknade vi ganska tidigt, daniel, fredrik & micke var ute hela dagen & fixade med gruset som dom gjort till en liten parkeringsplats. jag & emelie låg inne hela dagen & degade, riktigt skönt! på kvällen åt vi tacos, MMMM!! rökta räkor, brieost jag hade med mig (mitt nya beroende) & godis & chips, en riktig myskväll! sen skulle jag emelie & daniel se på the grudge, men vi alal avr för trötta & somnade efter halva filmen..
i söndags var också en väldigt slappdag, kollade på bonde söker fru, kalle & chokladfabriken & indianajones. en mysdag.. en lugn, men det har jag  verkligen behövt, har blivit sjuk igen nästan. jag har hostat hela helgen, kräkts för jag hostat så mycket.. vi tog ialla fall halv nio bussen hem, sen tog vi oss till kantorn, sov där.
igår jobbade jag 10.00-20.00. beställde körlektion i sala på alfa trafikskola på tisdag 12.40-14.00, dubbellektion. så nu börjar det! ska ta en lektion på onsdagen också tror jag! var en jobbig dag på jobbet.kände mig hängig, feber & allt. fick ialla fall en ny läkartid igår. många sa igår till mig av våra kunder: SJUKSKRIV DIG! haha.. efter jobbet åkte jag till daniel, hämtade hem lite kläder. vi beställde pizza från shima, tog hem & åt. mormor & morfar & mamma hämtade upp oss vi daniel. när vi kom hem åt vi, sen duschade jag, skrubba min kropp med handskar & peeling, vilken skillnad det blev,  min hud kändes mycket mjukare.. efter det kollade vi på tv ett tag sen somnade vi.
imorse väckte daniel mig halv nio & frågade ifall jag ville ta en dusch, så vi hoppade in i duschen, en underbar start på dagen, en dusch med min älskling! jag sminakde mig & sen gjorde vi toast, tog bussen in till stan. gick till jobbet & fyllde på mitt busskort, mötte emma där! :) sen möte jag rebecca & sen tinna på bussen haha!  nu sitter jag i skolan, har matte, går väl bra, bara det att jag hatar sannolikhet!
självklart ringer dom från jobbet bara för jag var in där & frågar ifall jag kan jobba. blir så less! men men. ska gå ifrån skolan runt kvart i ett, ska till läkaren då, sa vara där tjugo över ett, sak få en ny medicin utskriven & en ny av mollipect, den är slut. men inga prover, det VÄGRAR jag!! efter läkaren ska jag til mammas jobb ett tag. sen åker jag nog till faster therese där farmor är & är barnvakt till tjejer. så kanske jag får träffa mina småkusiner :) för ikväll kommer emma till mig & farmor, hon ska klippa oss, så blir en myskväll hos farmor med klippning & desperate housewives & mat! :)
nu vet ni lite om min dag & senaste dagar. kanske hinner skriva ikväll när jag kommer hem..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0