30 november, första advent

då var vi här i år igen då, första advent, gud så tiden bara rinner iväg!
igår åkte jag in till stan & mötte pelin på friskis, det var jätteskönt att få ses & släppa ut allt & bara prata, att få gråta på någon axel. det är bara mycket just nu.. efter vårt lilla samtal så tränade vi ett tag. sprang lite på rullbandet & körde lite styrka, blev ingen spinning, hade glömt mina skor hos daniel. så jag gick hem till farmor efteråt & tog det lugnt, duschade, fixade naglarna & åt lite pytt i panna. sen sminkade jag mig.. var hos farmor från fyra till åtta, så runt åtta tiden gick jag ner till stan & mötte savitri, vi gick & tog plats på terassen, sen kom pelin runt nio halv tio. hon skulle inte äta men ångrade sig sen & beställde in mat haha, det var verkligen jättegott & prisvärt! vi satt där i några timmar & tog det lugnt. tog en cider till maten. sen kom ullis upp på terassen & hälsade, hon var så snäll & hygglig & bjöd mig på en cider, gulliga ullis! efter ett tag kom mamma & hennes tjejgäng upp, men det fanns inte tillräckligt med platser där så dom vandrade vidare till oasis. jag & tjejerna kanske gick från terassen runt halv tolv, pelin skulle ta kvart i tolv bussen hem, så jag & savitri gick till mamma & gänget på oasis, gick dit för att hoppas få träffa emma haah men hon hade nog hunnit dragit haha.. så det var synd! hur som helst tog jag & mamma tolv bussen hem, när jag kom hem tvärslocknade jag!
imorse vaknade jag av en hemsk mardröm, vaknade i tårar & var alldeles galen.. usch usch...
idag ska jag ialla fall tilbringa dagen hemma med min familj & julpynta, sen hoppas jag min bästis emma kommer! jag & mamma ska även baka lussebullar, ville göra pepparkakshus, har inte gjortt sen vi var små för vi fick aldrig ihop det bra haha, jag vill försöka men blir nog en annan dag! jag kanske skriver lite mer sen, idag ska det bli jul i vårt hus!
GOD JUL!






my beautiful friends, reeeeeal friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0