29 november

torsdags.. en hemsk dag, vill inte säga mer, var länge sen jag var så ledsen. jag har inget att skriva om det. men, uschm jag vill inte tillbaka till torsdag. jag höll på att bryta ihop, jag var ett nervvvrak. har inga ord, vet inte vad jag ska skriva..
igår jobbade jag, köpte julklapparna till daniel så nu är det gjort, ska köpa till familjen i veckan.
efter jobbet åkte jag hem till maarit & tinna på mor & dottermiddag, det var jättetrevligt. skönt att träffa er tjejer. som sagt allt är inte lätt just nu..det var iallafall jättetrevligt. vi satt & pratade med alla mammor & drack vin & cider, så det var vad jag behövde. vi gick hem runt elva tiden kanske. paulina skulle upp & jobba & jag har jobbat extra hela veckan, minst tio timmar om dagen. så jag är helt slut. när jag kom hem så somnade jag direkt.
idg ska jag inte dansa balett, vi ahr vikarie & jag orkar inte åka & dansa, dessutom är inte aurora där heller.så jag ska åka in till två ungfeär & gymma med pelin sen klockan fyra ska jag på spinning. efter det måste jag fixa mig & så, vet iten om jag ska åka till farmor & vara där eller åka hem emellanåt. men det visar sig. ikväll vet jag ialla fall att jag,pelin, savitri & lisa ska ut & äta på terassen om vi kommer in där. så det ska bli jättetrevligt & skönt att få träffa er.

jag kan passa på att srkiva, jag kan säga att just nu är ingen bra period för mig, jag mår inte alls bra & det är många tankar & saker runt mig jag måste ta itu med, så om jag kanske inte är lika glad i min blogg & skriver mycket & klagar, ge då fan i att läsa min blogg, för ni är inte tvungna!

här kommer bilder sen igår & sen i veckan







Kommentarer
Postat av: Emma

har det hänt något speciellt vännen? :( vi kanske kan hooka upp på söndag!

2008-11-29 @ 10:50:47
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur spenderar du dagen? =)

Gillar verkligen din mössa & halsduk på sista bilden, vart är dem köpta? :)

2008-11-29 @ 12:45:38
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0