19 november

igår efter jag varit på skolan & fick åka hem direkt haha åkte jag till pelin, hon fixade sig & så. sen fick jag sms av mormor, fick höra att mitt jobb var utrymt för bombhot, hela åhléns & forumgallerian. jag blev faktiskt orolig, var intekul att höra, jag skulle ha jobbat, min chef leena rang mig precis innan  dom hade fått utrymma, frågade ifall jag kunde ha jobbat. vad är det för idioter? i måndags hade dom lagt en bomb i kvarnen, igår hade dom rånat seb banken & slängt in en vsäka på åhléns där det stod "bomb" på, så alla fick utrymma. inte klokt alltså.. men men. jag, pelin & savitri tog oss ner mot willys & bussen, men vi undrade hur det skulle gå, såg allt som tecken haha. vi åkte ialla fall, det var våår kompis som körde oss igen, busschauffören ahha!  gud vilket väder det var igår alltså! gud så det snöade. på båten gungade det som fan, vi ramlade bokstavligen nöstan över bord & stolar, läskigt! det blev ingen buffé igår, var viltbord, vi åt bakad potatis & skagenröra :) jag köpte en champagne & ett rosévin på båten. & på tillbakavägen köpte jag & pelin en drink, blev min favorit, rosa pantern! vi satt i baren & drack dom & hade kul & skrattade. inte mycket folk alls!  121 personer bara.. efter det gick vi & köpte choklad & så sen gick vi & satte oss igen.. vi blev kompisar men underhållningsvärdarna. vi bad dom spela låtar så vi satt & sjöng med! gav dom lite utmaningar! på  vägen hem på bussen planerade vi lite saker, vi ska nämligen åka på havsbadens spa precis vid grisslehamn, det ska bli underbart! blir någon gång efter jul!
när vi åkte buss blev jag glad, såg att det ´var faktiskt ganska mycket snö som låg på marken, JULEN ÄR PÅVÄG!
när vi kom till uppsala sprang jag in på willys & köpte lite ost & kex. daniel kom & mötte mig. när vi kom hem så kollade vi på dr house, sen reprisen av andra avenyn. vi dukade upp med olika ostar, kex, choklad & champagnen. daniel föeslog att vi skulle ta den, skulle sparat den till nyår, men det är bara att köpa en ny :) så vi hade det riktigt mysigt. sen skulle daniel bada, jag tvärslocknade. så inatt vaknade jag med ett´ryck & undrade var han var, men han låg alldeles intill mig & sov :)
imorse runt halv åtta åkte daniel på HG,nu har jag gått upp, ska fixa mig & så snart, ska jobba idag mellan 11.00-20.00. blir nog inga mer bombhot ellerr utrymningar i uppsala på ett tag, tack & lov! efter jobbet ska jag gå på SM passet på friskis! sen åka hem & sova :)
imorn ska jag jobba 11.0-20.00, sen ska jag hem till min faster, emma ska dit & förga & klippa hennes hår, så det blir mys!

måste bara skriva. några citat igår som gjorde att jag nästan ramlade ihop av skratt. självklart sa savitri dom båda citaten haha! : ÅH HERREGUD JAG HAR INTE MITT PASS TJEJER!
savitri: haha ja kolla alla pankisar!
ni förstår inte & jag orkar inte skriva men gud så vi skrattade!
nej nu ska jag försöka orka sminka mig!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0