18 november

imorse gick jag upp åtta för att fixa mig, daniel tog ett bad.. sminkade mig på typ nkvart & skyndade mig för vi skulle springa till bussen. när vi kom till skolan & jag skulle till monika. vad fan händer?! jo monika är ledig!? åååh det är inte sant! jag har stressat & tagit mig iväg hit för att gör amitt sista prov, så är hon på sin kurs, fan att jag hade glömt det totalt! hade kunnat sova några extra timmar, kunnat TRÄNA! nej så nu sitter jag här & skriver av mig lite.. ska åka till pelin snart & möta pelin & savitri där. sen ska vi åka med bussen från hjalmar brantings gatan klockan ett till grisslehamn & åka till åland över dagen. en mysig liten utflykt :) men det här vädret är ju vidrigt! snöbölandat regn & storm! vill itne ens tänka på hur det blir ute till havs. men men nu ska jag inte skriva mer, ska kika in lite bloggar!
ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0