16 november

i torsdags jobbade jag, gick bra var faktiskt kul, är alltid kul att jobba när man sitter i kassa 5, den kassan har man när man jobbar 11´.00-20.00. efter jobbet skulle jag möta upp rebecca & gå på spinning, men det blev itne så, rebecca missförstod mig haha. men vi ska träna i veckan som kommer :) jag gick ialla fall på spinning som började klockan åtta, det var inte lika roligt pass, musiken var inte bra alls! efter spinningen gick jag & strecthade, bytte om & mötte upp daniel, vi tog halv nio bussen hem, kom hem, åt & duschade& la oss i sängen & myste,
i fredags gick vi båda upp, myste lite & jag fixade mig. när vi gick till bussen såg vi pappa, så vi fick skjuts in till stan. jag & daniel hann kika runt lite på stan, när jag skulle gå till jobbet kvart i elkva kom jag på att jag var hungrig! så jag & daniel gick & köpte sub way, jag fick trycka i mig den & springa till jobbet haha. jag började jobba elva. dagen gick snabbt, blev sådär glad igen när  jag såg at tmin bror kom förbi bara för att vinka & le. på min rast gick jag & mamma på stan, gick till MQ & visade vad jag ville ha i julklapp. sen skulle vi gå till waynes coffe & ta en fika, där mötte vi anna, maarit, linn, wiola & jonna :) så jag & mamma slog oss ner :) savitri kom in & hälsade på mig också, sen kom pelin. & henne träffade jag på mig andra rast,vi gick till hm, jag köpte strumpbyor  & pelin söta mamma gav mig kokosboll för jag var hungrig, så söt! efter hm gick vi till donken & åt lite haha. har nog aldrig hunnit göra så mycket under mina raster tidigare haha.
hursom helst, efter jobbet mötte jag upp daniel & vi tog halv nio bussen hem. när vi kom hem var jag vrålhungrig, läängtade efter maten som skulle stå på bordet, slänga sig i soffan & se på idol.. självklart har pappa inte gjort mat. så jag & daniel fick ställa oss & göra mat typ nio på kvällen. blev gott ialla fall, kycklinfilé med kroketter & jag gjorde en härlig sallad bara till mig! vi kollade på idol, fredag hela veckan & en film som heter varg veum, en norsk, ganska bra faktiskt. blev sent, somnade runt ett..
därför var det inte alls kul att gå upp sju på igår, drog på mig kläderna & åkte in till stan, satte mig på tåget, läste solo & åt risi frutti. när jag kom till balettakademien sminkade jag mig. sen hade jag balett, alltid lika kuL! efter baletten bytte jag om, tåg tåget till uppsala, gick till farmor & skulle duscha. småtjejerna var där, men mathilda var sjuk, hade ont i öronen, så hon satt  faktiskt, kors i taket, helt stilla. efter jag fixat mig gick jag en på stan, gick till cupido & mötte upp savitri & lisa. vi hade en mysig lunch & satt & pratade. planerade vår eckerö resa vi ska göra på tisdag! avitri gick tidigare, hon skulle jobba. jag & lisa gick på stan & pratade massa, jättemys. jag vet nu ialla fall vad jag ska köpa till daniel i julklapp & present, men detkan jag inte skriva ifall han skulle läsa haha. runt fem tiden gick jag till farmor, sen kom mamma & pappa & hämtae mig, åkte & kollade på ludwigs match, dom mötte iron, är man ju bara tvungen att se!självklart vann almtuna, alla är MINST två år yngre, vissa fem år yngre, men dom slog iron med alla nittior & åttionior! daniel & dennis kom sen efter sin match till mig & mamma, lämnade äskan. dom skulle hem till dennis & äta pizza & se film. jag skulle kanske åkt till jennfier men blev så sent. så jag hade en myskväll med min familj & andra familj stensson, kunde inte bli bättre nästan. åt pizza, kollade på tv, åt ost & drack cider & pratade. sen kollade vi på en film som hette svensexan, var lite speciell, handlade bara om nakna tjejer haha! men mne, runt halv tolv kom daniel. anders saknade honom så  mycket haha. mamma & pappa gick hem runt tolv, jag & daniel satt kvar & pratade med sus & anders, var jättetrevligt. vi kom hem kvart över ett då mamma rang hem oss. när vi kom hem kollade vi på asterix & obelix, eller daniel jag somnade haha.
imorse vaknade vi elva, hade en såndär mys söndagmorgon! gick upp & åt frukost & kollade klart på filmen & myste. daniel åkte på träning runt ett tiden. nu sitter jag här, ska sanera mitt rum, göra cheesecake & bara ta det lugnt. får se om jag orkar åka in på spinnignen klockan sex. skulle var så kul & Skönt men vet inte om jag orkar, samtidigt vet jag att jag inte kommer kunna träna förrän på onsdag!
nu vet ni lite om min dag!
CIAO

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad händer ikväll? Sanningens ögonblick med Linda Rosing kanske? ;)

2008-11-16 @ 14:26:56
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0