12 november

började dagen med ett tandläkarbesök, gick bra inga hål! efter besöket gick jag till pressbyrån & fyllde på mitt busskort & köpte en yoghurt, min lunch! nu sitter jag hos maria, har ändrat ännu mer på mitt PM & skickat in det nu igen.. men men..
ska till monika nu snart, har bara två lektioner kvar!
idag är en sån där dag då jag inte orkar med något eller någon.. är så less & irriterad idag har jag bara tänkt på allt som irriterar mig så himla mycket!!!! jag har ingen ork att vara arg, sur eller ledsen eller hatisk, så jag skiter i det, men blir ändå galen!! eftersom min dag är piss idag, bara äcklig & jobbig så ska jag gågå & träna klockan fyra, ska på spinning & cykla bort alla mina jävla tankar!
ha en bra dag!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0