4 december

imorse åkte jag in med mamma & pappa halv sju, sminkade mig & fixade mig på mammas jobb. gick til sationen runt tjugo i åtta, tog bussen till sala runt åtta tiden. på bussen la jag mina strumpor & stövlar på tork på elementet haha, & det blir torrt & bra haha! under tiden på bussen så läste jag lite teori, ska börja med det nu & läsa igen! var framme i sala runt halv tio, bussen var jättesen! men det var pågrund av all snö vi vaknade upp till idag igen! sååå fint & mysigt med  massa snö! jag märkte ialla fall av ute på vägarna när jag körde att det  var halt! oj oj oj! men det gick jättebra ändå & var jättekul, dagens övningar var att starta i uppförsbacke med parkeringsbroms & fotbroms, gick jättebra! backa i en  korsning & runt en trottoarkant, gick så bra & var så kul! BRA JOBB LOUISE! på bussen hem rang savitri mig, hon har klarat teoriprovet, GRATTIS GUMMAN! när jag kom till uppsala gick jag till mammas job & hämtade matlådan & gick & jobba. jobbade mellan 14.00-19.30..
efter jobbet gick jag till friskis & körde spinning, UNDERBART! när spinningen var slut hämtade pappa mig & vi åkte till ishallen  & såg ludwigs match, therese rang så var med henne :) nu är jag här hemma.s ak ta en varm dusch, äta lite & sen gå & krypa ner i min stora mysiga varma säng! kanske ska öppna min chokladkalender mamma köpt till mig, har inte hunnit öppna den än haha!
imorn ska jag ialla fall jobba 10.00-19.30, sen får vi se vad jag hittar på på kvällen, blir nig lugnt eftersom det är sista balettlektionen på lördag, inte förrän i januari sen!
nej nu ska jag sluta skriva.
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0