hemskt...

nu har alla släktingar åkt hem, var ett jävla liv här med mathilda & amanda. så söta :) höll på att skratta ihjäl mig, mathilda skulle viska sa hon, men hon vet inte hur man gör när man viskar så hon bara la sin kind mot min, så söt!
sen drog jag & mormor igång einar historian. det är nog helt ärligt det roligaste jag någonsin hört, skrattar så tårarna rinner! min faster hade ialla fall humor också & skrattade!
kollade nyss på kalla fakta, morden i arboga. alltså jag blir helt tokig. jag vet inte om jag ska vara arg eller bara ledsen. jag förstår inte hur man kan av bara svartsjuka brutalt slå ihjäl två småbarn med hammare & misshandla någon människa så illa. det är för mig helt ofattbart. jag har verkligen inte ord, gör ont i hela mig av att höra & se sånt,,,
lite roligare saker, jag & min älskling kom på en sak idag, fan vad smurfarna är bra! så vi laddade hem lite låtar hos daniel, så nu ska jag  sätta mig & ladda hem lite smurfarna :)
ska kanske se en film på datan eller något, har så tråkigt, är hemma själv, men behöver det också. ska upp tidigt imorn, ska jobba mellan 06.00-10.00, inventering, ändå en rätt så skön tid!
om vi inte hörs senare så hörs vi imorn eller något!
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0