25 augusti, MIN dag

idag har jag namnsdag :) vaknade upp imorse, tog nio bussen in till stan, hade tid hos yolla klokan halv tio för att fixa min nagel som gått av, gick på en kvart. sen rang min älskling mig, sa att han skulle ta en tidigare buss till norrtälje, så vi sågs i stan & käkade frukost på MR Sandwich :)
gick efter det & solade & sen gick jag till farmor & var där, duschade & fixade mig. vi gick ner till venedig & åt dagens lunch, sen gick vi lite på stan, köpte en fin ny sjal & ett par örhängen :)
efter det kom vi hem, la oss i soffan, var helt slut haha, runt halv fem åkt ejag ner & mötte camilla, eller runt fem var hon. innan det gick jag in på mitt jobb & köpte choklad. dashti lät mig handla VIP i spelbutiken haha!
sen blev jag spion haha, bara camilla vet vad jag menar ;)
vi gick ialla fall till o'connors & åt fisch & chips, det var inte så gott som jag trodde.
var så himla kul för mimmi jobbade där, kul att träffa henne :)

nu kom jag hem nyss, ska till systrarna kallio & se på mean girls. har med en liten överraskning till maarit ;)

imorn ska jag träffa pelin, camilla & savitri :) sen klockan sex ska jag & pelin på informationsmöte på polishuset, vi två är inne på polisyrket, så om några år är jag & pelin dom mest fruktade i uppsala!
hörs sen, ciao!



IDAG HAR JAG NAMNSDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0