22 maj, söndag

Helgen är över & den har varit toppen.
Fredagen började med att hjälpa Ludde flytta till sin nya lägenhet, så så fin!

Efter det åkte jag & handlade massa gott till helgen & sen hem för att se Masked Singer finalen med familjen.

Igår var det dans för Filippa & sen var det dags att överraska min fina Therese, brunch på stationen & det var så så mysigt.
Barnen fick följa med då Daniel jobbade lite.

Sen var det hem & förbereda för lördagsmys.
Mia & Sam kom & vi hade så mysigt & åt massa gott bara.
Väldigt sent blev det, vi satt uppe till 2.30 & prata!?!

Idag har vi fixat ute, rensat ogräs & planerat lite & sett över vad vi ska göra.
Så mycket man vill göra men som också kräver en del underhåll.
Det jag planterade i höstas verkar ju vara dött … men hoppas vi har fel haha.

Sen blev det knäckig drottningpaj som jag gjorde & bubbel hos Malin & Enok.
Hem & åt tacos vid tvn & såg lets dance finalen & sedan en prommis med Malin .

Väl hemma bäddade jag rent & tog en dusch, är helt slut nu, ska bli så skönt att krypa ner i sängen strax.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0