22 september, onsdag

Dagarna går & dom det likadana ut haha.
Idag tog jag mina första samtal i supportern, det var inte Så farligt som jag tänkte mig haha.

Jag är lång ifrån helt redo men man måste börja någon gång & det kommer ta tid att lära sig det är bara för mig att inse & acceptera & inte sätta för stor press på mig själv.

Jag gick en härlig promenad efter middagen & sen kom det hit en tjej för att prata lite städ vi planerat i badrummen & köket.

Lite tvätt efter det, läxa & duscha & nu soffläge en stund innan jag ska sova .
Hade velat torka golven med men det kändes lite väl ambitiöst, kanske blir imorn….

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0