21 mars, torsdag

Äntligen fick jag lite sovmorgon imorse, barnen vaknade 8, för det mesta är det vid 6 annars, så skönt att få sova lite längre!

Vi har haft lugna puckar idag, vi åt frukost vid 9, alltså barnens frukost, dom äter som om
Dom vore bodybuilders, en tallrik havregrynsgröt & 2 ägg var & ibland en macka på det, en annan får knappt i sig haha, men äääälskar att dom äter så!

Vi åkte & handlade lite för Filippa ville göra chokladbollar så vi åkte & handla mjölkfritt smör & lite annat gott inför fredagsmyset imorn .

Så vi bakade lite & sen har vi slappat, jag har inte städat eller tvättat, helt otroligt, är så trött på det haha.

Annars då? Allt bråk & skrik med Valle, alltså jag blir såå less, bråk bråk & jaa, så håller det på. Förlåt, bråk, förlåt, slåss.
Försöker sansa mig men kan inte, jag skriker ju så mycket, känner mig så dum men inget hjälper, så himla jobbigt.

Så jobbigt också att jag bara gnäller Om honom hela tiden, han är ju världens goaste mysigaste lilla kille också självklart.

Till middag blev det ärtsoppa såklart & pannkakor på kokosmjölk, riktigt mumsigt! 
Sen ville barnen bada & sen serverade Filippa chokladbollar innan läggdags.

Jag älskar vår stund varje kväll när jag lägger barnen & vi berättar för varandra allt man tycker om om varann, jag blir lika, glad , rörd & full i skratt varje gång, våra fina kärleksfulla små liv.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0