6 januari, söndag

Igår jobbade jag hela dagen & sen blev vi bjudna på middag hos Johan, Yasmina & Scott, lika mysigt som alltid.

Idag har vi haft en skön hemma dag, tyckte jag ialla fall, Daniel har väl typ klättrat på väggarna efter två veckor hemma haha.

Jag har hunnit rensa Filippas byrå & tvättat fyra maskiner, städat & bäddat rent.

Mamma skämde bort Filippa med en runda på Gränby med mat & shopping.
Sen kom dom hit & lekte.

Ingen ork till middag så det blev pizza, sååå gott!
Vi kollade klart julkalendern & sen somnade barnen för natten innan 7.
Imorn är det vardag igen, det ska bli skönt med lite rutiner & struktur på mat & allt.

Men först trycker jag & Daniel i oss massa godis till Dirigenten!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0