31 januari, torsdag

Imorse åt vi frukost med mamma innan hon började jobba & sen gick vi & röjde hos mormor & morfar innan vi åkte & hämtade farmor & sen vidare för att träffa pappa på en bilfirma.

Där köpte jag & barnen en ny bil till familjen Reinwalds, en svart v70, en likadan med en nyare, vi gillar verkligen v70 så vi kör på ett säkert kort.

Sen blev det helgshopping på Gränby & sen krävde Filippa sushi. 
Det brukar räcka med två korvar men nä nu ville hon ha Sushi.

Efter det åkte vi hem.
Jag bäddade rent & tvättade, det går springmask på dagis & jag gör allt för att undvika det även om det är nästintill omöjligt.

Sen har Filippa fått utslag igen så
Idag har jag ringt avdelning 95e som vi var inlagda på men ingen läkare ringde upp som lovat....

På kvällen upptäckte jag ett till utslag så ringde kry, hoppas få tag på 95e imorgon för nu börjar jag blir orolig.
Jag har haft ont i magen hela kvällen, men kry sa att vi inte behövde åka in för något, men om jag inte fått tag på 95e imorn så har jag antibiotika att hämta ut.

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0