16 januari, onsdag

Idag har vi varit hemma & myst & sen åkte vi till Kristin på eftermiddagen.
Jag hade helt missat att det skulle bli snökaos , isåfall skulle jag inte åkt hemifrån.

Vi fikade & sen gick vi ut & skulle kolla på kossorna & hästarna i snökaoset.
Då ringer Daniel & säger att han krockat & bilen är helt kvaddad.

Det första jag frågar är om han mår bra & han säger ja men jag hör ju på honom att han är väldigt chockad.

Sen lägger vi på för han säger att han måste prata med polisen.
Sen minns jag inte så mycket mer än att jag fick lite panik & ville bara åka & blev så så stressad.

Jag & barnen hade lilla röda bilen & vi körde ute på landet bland bondgårdar & jag såg inte vägen, så läskigt!

Vi mötte upp Daniel vid preem ialla fall efter han pratat med polisen, han fick skjuts av ett av vittnena.

När han kom in i bilen kramades vi & bara grät.
Fy faaaan vilken jävla änglavakt han hade, vågar knappt tänka på vad som kunnat hända.

En taxi kom & frontalkrocka Daniel i en påfart till E4an, hur är det möjligt att ta sig dit?
Han gjorde det ialla fall & tack & lov hade Daniel volvon & det gjorde nog krocken en hel del mildare & att han klarade sig hela oskadd.
Bilen är helt kvaddad ialla fall & det lär bli tippen men jag är så glad att det var volvon & inte vår lill-bil för då hade det kunnat sluta heeeelt annorlunda.

När vi kom hem åkte Daniel direkt in till akuten för att kolla rygg & nacke då han hade ont, men då sa dom att man tydligen vänder sig till sin vårdcentral.

Hursom helst så hade vi en myskväll här hemma, det blev massa gott & massa mys & brasa för att ta tillvara på allt, man vet aldrig vad som kan hända, närsomhelst & varsomhelst.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0