13 januari, söndag

Jobbhelgen är återigen över.
Igår jobbade jag & sen blev det tacokväll hos mamma & pappa med Stensson.

Barnen var med mamma& pappa igår då jag jobbade & Daniel hade match, dom skämde bort dom med bio.

Idag har jag jobbat & när jag kom hem blev det mys innan sängdags.

När barnen somnat gjorde jag en räkmacka & så kollade vi på You.
Ni vet när man sett fram mot en kväll framför serier & barnen vaknar. 

Valle stackarn hostar sönder sig kvällstid  & vaknar ledsen & Filippa vaknade & fick sin galna flipp hon fått nu 3 gånger på någon vecka.

Så ja kvällen blev inte som tänkt haha.
Tillslut lugnade hon sig efter ett bra tag & dom fick ligga i soffan med oss.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0