Tisdagen

Igår gick vi upp i tid & fixade oss innan dagis & barnrn hann leka innan dagis, det är så skönt för då är de ingen stress.

Det var första gången igår som Valle inte var ledsen när jag lämnade honom. Det var en sån lättnad. Jag fick en puss & kram & sa att han älskade mig sen sprang han iväg med sin syster & dom ville vinka till mig.
Vad hade han gjort utan sin syster? 

Jag åkte & mötte Emmilie & in på thriller för att köpa med gott bröd till Jennifer, Gustaf & William.
Äntligen fick vi träffa han, min äldsta & bästs väns lilla son.
Tänk att Jennifer & jag känt varann sedan dagen jag föddes & nu ska jag få se denna fina lilla kille växa upp, som jag längtar.

Massa god frukost & massa bebismys innan jobbet, jag ville bara stanna kvar.

Sen jobb 12-20.30, hem & pussade på Daniel & bytte bil sen åkte jag & barnen vid 9 till Stjärnhov, typ 12 mil, så skönt att åka på kvällen när barnen sover, jag åt en hel påse naturgodis & lyssnade på min favoritpodd & sedan om på favoritavsnitten, så mysigt.

Vid 11 var vi framme hos Marita & Guy sen sov vi nästan direkt.

Guy ska hjälpa oss byta något på lillbilen & jag & barnen är här & myser& blir bortskämda, det var exakt sånt här jag ville kunna göra veckorna jag bara jobbar två dagar, så mys!



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0