Bomullsbröllop

Idag är det ett år sen, ett helt år sen vi gifte oss. Den näst bästa dagen i våra liv. Nummer ett är ju såklart dom två dagarna vi blev föräldrar men denna dag kommer tätt inpå.

Ett år som gifta, oj så grymma vi är!
Vi har haft det tufft mellanåt men jag vet ändå att det alltid ska vara vi två & det finns ingen annan jag hellre vill gnälla på eller skrika på.
Jag vill inte leva med någon annan än dig.

Ett år & väääääldigt många till, jag älskar dig min fina man.
Tack för sättet du älskar mig på.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


Kommentarer
Postat av: Mamma

De va så härligt och fint 💖❤️ Och önskar er fortsatt lycka o välgång

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Louise Reinwalds

2018-09-30 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0