10 september, måndag

Idag har vi varit hos farmor, Emmilie tog bort mina naglar & sen handlat mat.
En väldigt lugn dag hemma, jag är så otroligt trött om dagarna, det är hemskt.
 
Mysig dag men också bråk, vääääääldigt mycket bråk från Valle, stor trotsarna.
Vet inte hur många gånger han skriker om dagarna: NEJ ALDRIG I LIVET.
Jag kan inte låta bli att skratta då haha.

Jag & barnen såg fram mot att krama & pussa på Daniel men han landar i Skavsta typ 23.30, han är hemma typ 2, så synd.

Nää ska sova nu ögonen går i kors.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha , lilla Valle 🤪😂 dom orden använda han även på vår husbils tur / camping / djurparks besök

Svar: Ja dom kommer vääääldigt ofta😂
Louise Reinwalds

2018-09-11 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0