19 oktober, fredag

Vi började dagen med att åka & lämna bilen på helrekond & sen handla mat.
Sen åkte vi till Thuns & köpte vinterskor till barnen, det var liksom -4 imorse, brr.

Sen hem & baka bröd, åt lunch & tvätta, tvätta, tvätta , städa & vek tvätt.
Lite mysdag.

Ikväll var vi på Daniel & Hallstas premiärmatch  med Bella, killarna & ett gäng, supermysigt & kul! Tyvärr fick Daniel matchstraff efter 2a perioden, som alltid typ.

Hemma nu & har krypit ner med barnen.
Är lite i chock än, när vi kom hem & jag ska gå & låsa upp dörren ser jag på håll en stoooor grön spindel i krukan närmast dörren & jag höll på att dö, vände snabbt & sprang in genom tvättstugan.

Sen säger Filippa att
Hon la dit en låtsas spindel,
Så jag ber till högre makter att det är så, jösses så rädd jah blev....


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0