Sunday

Idag har vi hängt hos mamma & pappa.
Mycket känslor hos barnen & en bråkig Valle som slagits mycket nu i några dagar.
Filippa som säger att hon är den sämsta människan man kan ha, hon ritar fulaste teckningarna, ja en hel del känslor.

Jag har känt mig instängd på något vis, jag vill kunna träffa vänner, gå på ikea, åka till gränby, kunna göra något med barnen, vad som helst, men snart snart hoppas jag vi alla är friska.

Mysig kväll ialla fall som slutade med massa godis.

Nu sitter jag & drömmer mig iväg till nästa års eventuella resor, ääääääälskar att resa!
London väntar om 4 veckor med min bästis, lääääängtar!

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0