5 november, måndag

En lugn dag hemma i sjukstugan, Filippa vakande jätteglad & sa att hon kände sig pigg & vanlig igen & det var full rulle till typ klockan 10. Hon ville ha gröt & smoothie & hon fick i sig en del sen blev hon dålig någon timme senare.

Sen har hon legat hela dagen, haft ont i magen mest & varit ledsen.
Sprungit massor på toa för hon tror hon ska kräkas men det har inte kommit något.

Ändå har hon kräkts typ 6 gånget idag, min älskade lilla det är så jobbigt att se dig så krasslig.

Valle röjer på & jag försöker göra båda nöjda

När Daniel kom hem & vi hade ätit så åkte jag & veckohandlade, jag älskar att handla när kah får göra det i lugn & ro & stå & kolla ut varor & blommor som är perfekta.

När jag kom hem gjorde jag & Valle havrescones till kvällsfikat, han ääälskade det!

Te & scones till kvällsfikat, supermys!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför åker man till affären när man har ett magsjukt barn?
Det finns de som kan bli smittade ifall du skulle bära på smittan, vissa har allvarligt sjuka barn hemma eller andra som kan bli supersjuk av att få magsjuka.

Svar: Man måste ju kunna åka & handla tots ett sjukt barn hemma, kan inte stanna hemma bara för ifall att jag bär på en smitta. Låter väldigt långsiktigt att jag skulle smitta någon på den vägen som har en annan sjuk person hemma.
Louise Reinwalds

2018-11-06 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0