4 november, söndah

Imorse frågade jag barnen vad dom ville göra & Filippa sa att hon inte kände sig så pigg så hon ville kolla film hela dagen i soffan.

Sagt & gjort & hon fortsatte ha väldigt ont i magen som igår & sen kräktes hon.
Hon fick ondare i magen & låg länge, någon timme till & från & grät & vred sig för krämpor i magen.

Jag ringde 1177 men väntetiden var 60 minuter & jag blev tillslut rädd & tänkte att det kunde vara blindtarmen, så vi åkte till akuten Filippa & jag.

Hon fick lämna urinprov & slang i rumpan för att se om hon var förstoppad, men inget visades konstigt så dom sa att det nog "bara"
Var magsjuka men att man kan få extrema krämpor. Så vi åkte hem.

Filippa har sovit 4-5 gånger idag & nu har hon sovit sen klockan 6. Vi ska lägga oss nu så får se hur natten blir.

Det är såååååå jobbigt att se henne så utslagen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0