17 november, lördag

Igår kände jag mig piggare & knappt ont i halsen & öron, bara lite i halsen.
Det var först på eftermiddagen jag fick den sprängande huvudvärken.
Annars så vilade Valle & jag hela dagen tills mamma & Filippa & farmor kom.

Mamma skämde bort Filippa lite i ett dygn.
Sen sov farmor kvar här, jag är så sällskapssjuk, känns som jag varit instängd här hemma i två veckor bortsett från jobbhelgen förra veckan, får ärligt panik.

Fösta kvällen igår jag var sugen på mat, eller ja halvt. Men en carbonara blev det & ett göas rödvin, är så sugen på vin & bubbel, var ju veckor sen sist...

Supersupermysig kväll ialla fall med popcorn & dipp.

Natten var mindre kul, Valle var vääääldigt ledsen & ville upp& gå & sen kolla greta gris halv 5, stackarn vad det kliar.

Som jag gråtit när jag får smörja in han & ge han medicin, fy tusan vilka vattkoppor :(
Han är mest gnällig & ledsen.

Jag har ialla fall kört hem farmor & köpt alldeles för myckey godis som barnen & jag trycker i oss i soffan.

Längtar till middagen ikväll!
Idag åkte julpyntet fram, yeeeeeay!!!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0