2 maj, onsdag

Imorse fick jag väcka barnen klockan 8, det är inte vanligt.
Vi åt frukost sen lämnade jag dom på dagis.

Kom hem & städade, började med lite saker jag ska ta tag i här hemma.
När rebecca vaknat & ätit frukost så åkte vi till thuns, det enda jag fick med mig var en löpare. Varför hittar man aldrig något när man vill?

Sen körde jag rebecca till stensson & jag var kvar hos mamma & pappa.
Satte på mina favopoddar & tog mig ut på en pw. Poddarna handlade om avicii & jag & dom grät & dom berättade om att dom var väldigt berörda & man ska inte känna att det är konstigt, jag har ju tagit det här "hårt" om ni förstår mig rätt..

Jag fixade mig & la mig sen & vila OCH SOMNADE!!? Vaknade i panik& fick stressa iväg, blev endast 3 minuter sen haha.

Jobb hela kvällen sen handla & sen slå in paket & nu sova! Om 6 timmar ringer klockan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka poddar lyssnade du på?

Svar: Livet på läktaren & rebecca stella & vanessa lindblad
Louise Reinwalds

2018-05-07 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0