11 juni, måndag

Vaknade av en kokande Valle imorse & väldigt rosslig & hostig.
Vi vaknade 8.15 & skulle åka 8.30 till bvc för Filippas 4årskontroll.
Hon hade ju mvg++++ på allt, man blir ju så stolt!

Sen åkte vi raka vägen hem för massa mys, glass & film. Valle har verkligen varit helt slut.

Vi skulle haft en mysig dag i stadsparken med picknick med Therese & Frasse.
Jag har tvättat hela dagen så imorn ska jag ta ta i all rentvätt.

När daniel kom hem grillade vi massa gott & sen tog jag med min stora tjej för att handla blommor & krukor, så himla mysigt att åka iväg med bara henne.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0