7 juli, lördag

Igår när jag kom hem från jobbet blev det god middag & fira Daniels semester en vecka försent.

Vi åt oxfilé från Kristins gård & drack amarone, vi slog riktigt på stort & Filippa älskade köttet såklart haha.

Vi fick vårt matbord till framsidan igår så vi hängde där igår, så mysigt, älskar framsidan!

Sen blev det en trevlig kväll hos Yasmina & Johana & lite väl sent, inte många timmar sömn inatt.

Men idag vankas jobb 8-17.30, jag kommer inte få heja fram Sverige mot England i KVARSFINAL på hemmaplan utan på jobbet buhuuuuuu! Men som jag ska heja & lyssna på jobbet SVERIGE NU TAAAAAAR VI ENGLAND NI KAN JAG VET!!!! MOT SEMIFINAL!!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0