14 juli, lördag

Igår jobbade jag 11-19 & sen hämtade Daniel & barnen mig & vi mötte Yasmina & Johan för att köpa hem masssssa mat!

Sen hade vi riktig hälsokväll med friterat & pizza, det var alldeles för gott!

Familjen sover & jag inte. Ligger här i mitten & tittar på dom. Min man & våra två stora barn.
Jag älskar er till månen & tillbaka.

Idag väntas 60årsfest i Fjärdhundra för en släkting till Daniel.
I denna värme så får vi se hur det går.

Om 6 dagar går jag på 4 veckors semester, jag längtar till ett dygn i Stockholm med Daniel, vi behöver verkligen det!!
Sen upp till Ljusdal, bara vara & äta gott hela dagarna.

Jag vill även bli frisk, få bort denna jäkla halsont & hosta så jag kan få spriiiiiiinga!!!
Så tråkigt när man är så taggad & inte kan.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0