10 januari, onsdag

Jobb idag, i vanlig ordning stressar jag till dagis & springer från bilen in till dagis. Varför? Barnen märker ju inte om jag är där 5-10 minuter innan.

Hursom helst är det underbart att få
Hämta hem dom när dom är på samma avdelning, båda springer & kramar en.
På något konstigt sätt känns det som att allt det här är tillfälligt, som att det är en period barnen går på dagis, så tråkigt att inse att dom alltid ska gå dagis & skola...

När Vi kom hem hade daniel fixat middag, vi åt ihop sen åkte han på match.

Sen blev det inte mycket mer,  vi alla var trötta så det blev lite gott i soffan till film innan läggdags.

När barnen somnat la jag mig i soffan & kollade greys, äntligen finns de på viaplay igen & nu ska jag titta ikapp.


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0