Motivation

Jag har inte tränat på alltför länge, man ska kanske inte skylla på tiden men jag gör lite det. Jag känner att den lilla tid jag har över läggs på stortvätt & storstäd innan jobb dom få dagar jag har det.

Vill faktiskt att daniels hockey ska vara slut, är lite trött på den om jag ska vara ärlig.

Jag vill komma igång med springingen igen & kanske lite spinning igen.
Jag vet att jag kommer igång ordentligt snart mot våren & jäääklar vad taggad jag är på det!

Tills dess påminner jag mig om resan jag faktiskt gjorde. 20 kg skiljer på bilderna & 7 månader mellan.

Något kilo plus är det & det gör mig egentligen ingenting, det är mest styrkan jag vill ha tillbaka som jag fick, jag känner att min rygg börjar krångla igen.

Men snart så!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0