13 februari, tisdag

 Vi kollade film & tog det lugnt hela förmiddagen sen åkte vi & handlade lite & lite smått till barnen imorn.
Farmor följde med & sen ville hon bjuda på pannkaka & dom tackar man inte nej till.

När vi kom hem blev det gos i soffan & valle sov.
Sen gjorde jag middag, hel kyckling fylld me massa basilika, citron & vitlök & insmörjd.

Till det yoghurtsås & potatis, paprika, broccoli & tomat i ugn, såååå gott!

Sen gjorde jag & filippa semmelkladdkaka men den äter vi imorn.

Jag har legat & kollat resor & har hittat en jag vill boka nuuuuuu.
Får se hur det blir.

Imorn väntat jobb & dagis.

Daniel kom hem med blommor till mig idag eftersom vi inte ses på hela dagen & kvällen imorn, det var gulligt av han att köpa idag istället istället för att strunta i det.


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0