Lördagen

Igår började vi dagen med en helt himmelsk brunch på NAC i Mayfair.
Allt var så gott & ni kan nog gissa hur mätta vi var när vi gick därifrån..

Efter brunchen blev det shopping på Primark, jag hade knappt tänkt handla men jag köpte massssa saker.

Efter all shopping gick vi till en pub & tog en aperol & vilade lite innan vi tog oss till Harrods.
Där ville jag köpa en fin varsin julkula till barnen & det hittade jag.

När vi kom ut från Harrods spöregnade det så
Våra påsar gick sönder.
Så vi åkte hem till Rebecca & tog en cider & åt chips innan vi skulle till Steak & co inne vid Picadilly circus.

Det blev oxfilé & man stekte köttet själv & man fick välja stekgraden, såå gott!
Trerätters blev det!

När vi ätit klart strosade vi runt lite & jag åt jordgubbar i smält vit choklad, ojojoj så gott det var.

Sen skulle vi ta en drink på en pub men det blev dansgolv sen & vi dansade i timmar, så himla kul!


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0